streda 16. marca 2016

Amanda Hocking - Rozpolcení


Autor : Amanda Hocking
Originálny názov : Torn
Séria : Svět Tryllů ( Tryll )
Časť : druhá

Počet strán : 336
Vydavateľstvo : Fortuna Libri
Rok vydania : 2o13
Čítané v jazyku : CZ

goodreads   





Anotácia

Keď sa Wendy Everlyová dozvedela pravdu – že je podhodenec, dieťa, ktoré príslušníci mocného trolského kmeňa Trylovia vymenili hneď po narodení, uvedomila si, že jej život už nikdy nebude taký ako predtým.
Navyše vôbec netušila, aké úzke väzby ju spájajú s nepriateľskými Vitrami, ktorí sa nezastavia pred ničím, aby ju získali. Nádej ochrániť Trylov pred hrozbou vojny má iba vtedy, ak ovládne svoje schopnosti a vydá sa za rovnako mocného príslušníka najvyššej šľachty. To však znamená definitívne sa vzdať zakázaného vzťahu s Finnom, svojím príťažlivým osobným strážcom, a zabudnúť na princa Vitrov Lokiho, ktorý ju čoraz väčšmi opantáva.
Wendy sa musí rozhodnúť medzi volaním srdca a zodpovednosťou voči ľudu, medzi láskou a povinnosťou. Ak si vyberie zle, môže stratiť všetko a všetkých...
(martinus.sk)

Mojimi očami

Potom čo  Wendy ušla s Rhysom, aby mu ukázala skutočného brata Matta a pritom samú seba zbaviť toho šialenstva čo sa vo Föreningu deje. Nepotrvá však dlho a stopári si ich nájdu nie su však jediný kto ich objaví. Wendy však pomoc Finna odmietne a netúži sa vrátiť späť to sa jej nevyplatí nakoľko sú im v pätách Loki a skupina Vitrov. Uväznenie nepotrvá dlho a oslobodenie je až príliš jednoduché. Wendy to pred čím utekala zasiahne znova a je nútená obetovať lásku na úkor svojho ľudu. Musí sa naučiť využívať svoju silu a to nielen presvedčovanie a v tom jej bude pomáhať Tove. Kráľovná ma s nimi svoje plány o ktorých Wendy ešte netuší a isto z toho nebude skákať radosťou. A ako je to s citmi voči Finnovy no jednoducho ako na hojdačke po celú dobu čo sa poznajú. A prítomnosť Lokiho v paláci to ešte len pekne zamotá...


Chybičky krásy a zhrnutie

 Konečne! Hneď prvá myšlienka, ktorá mi prišla na um keď som dočítala knihu. Toto bola zmena, ktorú som hľadala v ktorú som silno dúfala. Našťastie sa stal zázrak a toto pokračovanie tú prvú knihu zmenilo a dosť nato aby som neoľutovala, že som sa k tejto trilógie vrátila. Loki díky, že si nás poctil svojim šarmom v tejto časti pretože túto spruhu to potrebovalo. I Wendy tento krát nezaostala hlavne tým posledných ''stretnutím'' s Finnom. Kde sa to len v nej berie ?:)) Takže predsa len dokončím trilógiu aj keď som natešená, že to bolo lepšie ale ostávam pri zemi aby som k poslednej knihe neprišla s príliš veľkým nadšením. A Ellora je fajn, že nie je až taká mrcha a dalo sa s jej postavou to prežiť :) Takže spokojne môžem hodnotiť knihu s 3 hviezdičkami.





 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára