pondelok 28. marca 2016

Booxy App





Tak ako každý knihomol i ja mám rada prehľad o svojich knižkách a dnešná doba nám to stále uľahčuje. Tentokrát nám stránka www.cbdb.cz ponúka appku Booxy, malá prenosná databáza kníh. Je prehľadná a jednoduchá. 



KLADY
  • pre mňa veľkým plus, že pridávanie kníh je v appke ľahšie vďaka skenovaniu ISBN a poprípade vás rovno upozorní, že táto kniha už je v databáze. V zahraničných appkách to nie je novinkou a v SR a ČR to ešte nie je taký hit takže oceňujem, že sa to tu objavilo
  • fungujete na iOS ? nezúfajte appka je dostupná tak ako pre android tak i pre iOS
  • požičiavate svoje knihy a občas sa pozabudnete kam a komu? tu je možnosť si to poznačiť a tak už nie je zapotreby bojovať s tetou sklerózou :)
  • pridávanie si poznámok ku čítaným knihám je u mňa pravidelné, takže mať túto možnosť hneď poruke je skvelá vec
  • ak neviete čo čítať tak vďaka hodnoteniu dostávate odporúčania a často sa tam objavia fakt dobré kúsky a je fajn, že to ostalo i v appke

ZÁPORY

  • nestáva sa to často ale občas appka jednoducho zaštrajkuje a sekne sa alebo mi odmietne oskenovať ISBN ale myslím, že všetko má svoje muchy a nič nefunguje ako švajčiarske hodinky na 1oo% 
  • pre mňa nevyužitá časť je bazár, ktorý ešte nie je úplne podľa mojich predstáv 




K záveru môžem povedať, že je to jedna z tých lepších app i keď má stále svoje nedostatky pri pridávaní kníh tak ako samotná stránka o čom som informovala ČBDB ale bohužiaľ asi to chce len čas a isto sa vše postupne bude zdokonalovať. Ja osobne ostávam pri Booxy a zatiaľ slúži dobre a v podstate ju využívam viac ako samotnú stránku takže isto odporúčam vyskúšať a sami nájdete to dobré alebo to zlé. Nikdy neviete kedy sa táto ''kabelková'' databáza bude hodiť keď nebudete mať po ruke pc.
Takže ak si chce niekto pozrieť o tom viac poprípade si ju stiahnuť
stačí pokračovať na odkaz








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára