piatok 2. júna 2017

Papírová princezna - Paper princess - Erin Watt ☼ RC review ☼


Autor: Erin Watt
Originálny názov : Paper princess
Séria : Royalové ( The Royals )
Časť : prvá
Počet strán : 336

Vydavateľstvo : Baronet
Prvé vydanie originálu : 2016
Rok vydania : 2017
Čítané v jazyku : CZ

Ukážku knihy nájdete  →TU
 ereading
 paper princesscbdb


Ella žije len pre svoju matku, ktorá neustále mení priateľov a ich chudobný život, ktorý zahŕňa i opakované sťahovanie. Avšak po jej smrti Ella ostáva napospas svetu a snaží sa vziať svoj život do rúk až do doby, kedy sa jej do cesty postaví Callum Royal a vezme ju pod svoje krídla do sveta prepychu a jeho päť synov, ktorý voči nej cítia len nenávisť a dávajú jej to výrazne najavo. Ona voči nim tiež nepociťuje sprvu veľké empatie ale neujde jej krása, ktorá z nich vyžaruje a balamutí jej myseľ no nakoniec oči má len pre Reeda ale ten o nu nestojí. Čím dlhšie ostáva v rodine Royal tým viac pocituje, že tento pozlátený svet plný klamstiev a intríg nie je to práve akoby chcela žiť a chuť k úteku je o to väčšia.

  
Do čoho som sa to zas pustila...Teraz ale v tom dobrom. Od Baronetu milujem sériu  Bratstvo čiernej dýky od J.R Ward ale osadenstvo je dospelé a tá erotika a vše podivné k tomu patrí a preto to milujem ale tu.. Na jednej strane vás to akosi nechutne pohltí :D a potom si neskôr uvedomíte,  že 90% postáv spadá stále do skupiny mladistvých. Takže YA kniha hm nemyslím si. Ak YA spadajú do vekovej kategórie 13-18 tak isto keby som mala 13ročnú dcéru takú knihu by som jej  nedala do rúk :) Prostitúcia, drogy a sex ...ok je iná doba v takom veku vedia už všetko a mnoho toho praktikujú ale ostaňme pri tom že je to New Adult.


To tě někdo učil jak se chovat jako debil, nebo máš takový talent od přirody?


 Dôležité však je, že je to nákazlivé, vtipné a niečim si Vašu pozornosť získa. A nie len tak niekde v polke knihy ale už po pár stránkach a to najhoršie, nechcete sa jej vzdať. Ak niekto tuší čo na tej knihe je ať mi dá vedieť, pretože ja si v tomto prípade nerozumiem ako je možné ako som jej podľahla. Dokonca postavy rodiny Royal v reále by ste takým chalanom najradšej nafackovali zato aký sú rozmaznaný, egoistický frackovia a myslia si, že im dá každá lono na dlani a celý svet padne k nohám. Nemám rada také postavy opovrhujem nimi keď niekde ich v knihe objavím a modlím sa, aby sa už nikdy neobjavili ale v tomto príbehu.. niežeby som si ich zamilovala ale to podivné spojenie tých postáv medzi sebou ma asi čímsi omámilo asi tak ako hlavnú hrdinku:) 

 

To máš chlapskou verzi premenstruačního syndromu, nebo máš tu mizernou náladu nonstop?



Keď už je o nej reč.. bavilo ma ako si myslela, že nik jej nebude rozkazovať svoj svet má vo svojích rukách a zvládne všetko sama a nakoniec podľahla tak prostej sile v každom z nás, pudu ktorý si robí s nami čo chce. Úprimne som rada za ten príbeh a i zato, že Baronet vtesnal všetky časti do jedného roka, pretože po tom konci ma Reed naštval i sklamal zároveň. I keď som čosi očakávala, nejaký boom, nakoľko celá táto família je samé prekvapko :) Autorku asi baví ľudí napínať a ničiť im nervy ale aspoň Vás hneď na začiatku oboznámi, že to má VEĽMI otvorený koniec. Teda ovšem ak ste poďakovanie len preleteli alebo ho vôbec nečítali tak ste to zistili až pri poslednej stránke. Ja som sa už poučila dávno :D 
Ten štýl písania mi proste sedel a tá obálka je jednoduchá ale fakt sa podarila i keď to k príbehu nie je  úplne presné :)
Za mňa teda odporúčam zatiaľ to má vcelku slušné ohlasy asi nie som sama kto je mimo z tohto weird story :). I keď normálne by ma taký príbeh odradil ale moja myseľ povedala, že je to dobré a tak i preto si odo mňa odniesla 4hviezdičky a teším sa na pokračovanie.

Ako posledné chcem poďakovať 
ereading
za poskytnutie skvelého e-booku



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára